Tröttmössa

Nu ligger jag i sängen och känner mig helt jäkla utmattad, en lektion i skolan och jag är helt slut, haha så sjukt! En redig träningsvärk har jag också, det är visserligen skönt. Snart måste jag samla krafter för att ta mig till centrum, kursböckerna jag beställde för två veckor sen har äntligen kommit. Först tänkte jag att jag skulle hämta dem imorgon innan skolan, meeen vi måste läsa två kapitel i en av de böckernasom jag ska hämta, så det sket ju sig!

Efter imorgon tar jag i alla fall lov, sköööönt! Även om det innebär jobb, men det är ju kul åtminstone. Efter lovet är det bara 8 veckor kvar till somnarlovet, yeeey!

Nää, nu har jag samlat tillräckligt med krafter för att knata till centrum.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Åh taaack Laajnda!! :)

2012-03-30 @ 10:40:18
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0