Hejhej

HEEEJ!

Igår sysslade jag med det här:


Jag gjorde alltså biskvier, dem blev riktigt jävla fula... Jag ska aldrig mer använda ICAs bakchoklad. Den fäste inte alls som den skulle och smörkrämen bara smälte. BLÄH! Men nu har jag iaf samlat in bilder till examinationen, härlig examination vaaa? Höhöhö.

Nu har jag bara fördjupningarna kvar, tjuhuuu!

Idag har jag en sådan grym träningsvärk efter lördagens boxpass med Carro. Inte gav den med sig efter dagens träning heller. Idag blev den intervallträning på löpbandet i 35 minuter. Nästa gång satsar jag nog på att köra en timme iaf, det var ju så sjukt mycket skönare än att bara köra vanlig löpning.

Sååå, då lyckades man få med både onyttigheter och nyttigheter i ett och samma inlägg, skillat. Nu vill jag bara att det ska bli torsdag, då jäklar blir det en njutdag. Först massage och bad på ett spa i staden med killen, och sedan middag med hans päron. Najselibajs!

Snart måste jag börja packa lite kläder och skit för att åka till honom, meeen... måste.samla.kraft.först. Är inte så pepp på att åka den sävliga bussresan på en timme just nu.


EEEEHM.... HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Ojdå! :o Tur att Mats bor i närheten då! :) Eller har jag bara för mig att han sa så? Hmm... haha :D

2012-05-02 @ 22:59:15
URL: http://roosalilja.blogg.se/
Postat av: Vivvsan

Och jag får träffa dig!! :D WIIIIE!!!

2012-05-05 @ 23:28:32
URL: http://roosalilja.blogg.se/
Postat av: Vivvsan

Tack så mycket Lajnda!! :) <3 Snällt av dig!

2012-05-07 @ 08:37:45
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0