Bääh

Idag känner jag mig riktigt jäkla sliten. Hela dagen har spenderats utomhus, och det tar fan på krafterna. Vi åkte med "mellanbarnen" till en 4h-gård i närheten, och käkade matsäck där. Tjuhuu! Mysigt värre var det iaf. Direkt efter praktiken drog jag iväg till frissan, hon tycker inte att jag ska tvätta håret varje dag, men det blir liksom bara så när jag duschar liksom. Jag får väl försöka att inte tvätta det så oftaråå, somomjagskullebrymig... egentligen. Fan vad tråkig jag är, jag har liksom ingenting vettigt att skriva. Varför gör jag det då? Joooo, för att jag ska ha någon orsak till att strunta i pluggandet för ett tag. Jag har bara 1600 ord kvar till minimum åtminstone, så jag har bestämt mig för att jag ska vara klar med skiten senast på tisdag förmiddag. Det kan ni geee er på, egentligen borde jag sätta den tidigare, eftersom jag alltid tenderar att gå över tiden på mina egna deadlines. JAJA!

Nu tycker jag att min lärare kan lägga ut betygen för den tidigare examinationen också, det är ju trots allt senast tre veckor efter inlämning man ska få betyget. Idag har det gått tre veckor, ge mig betyget!!! Så här ser jag ut nu:

Bitter tjej, hej!

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

ÅÅh vad snällt! :D Jag vet inte riktigt när jag ska flytta, jag ska få mitt schema någon dag under den här veckan och så får jag försöka planera efter det antar jag :)

2012-05-22 @ 23:46:53
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0