Oompa loompa!

Föj satan vad värdelös jag är på att uppdatera här! Men nu verkar det vara lättate att uppdatera med mobilen, så vem vet jag kanske börjar skriva mer ;)
 
Så lite summering över vad jag gjort sen sist då. Måndagen efter hemkomsten från Prag åkte jag och killen med hans föräldrar till Kolmården, möjsigt värre! På onsdagen åkte vi till hans polare i dalarna, och i måndags och tisdags målade vi om i killens sovrum. Det var liksom min semester, inte har man haft tråkigt inte!
 
Idag körde vi lyx och käkade på švejken, gaah deras jävla schnitzel alltså, skulle lätt kunna äta en till nu!
 
 Här är resultatet av sovrummets makeover (ena väggen var mörkblå innan), nya sängbord blev det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0