Heldag med Vivvsilur!

Igår träffade jag bästaste Vivvsan, och det var superkul som vanligt! Vi började med att smita till min skola för att jag skulle köpa lite kursböcker, det var väl kanske lite mindre kul. Det tog en evighet och i butiken var det kvavt som tusan och fullproppat med människor. Vi blev så sjukt sugna på milkshake eller smoothie, så vi bestämde oss för att gå till Max för att köpa en varsin milkshake och den obligatoriska chilicheesen. Mmmm!
 
Efter det så försökte vi fundera ut någonting att göra. Vi (mest Vivvsan) kom på den superba idén att spela biljard. Sagt och gjort. Nu vet vi verkligen att det inte blir någon biljardmästarkarriär för min del i alla fall ;) Och den där barterndern som sa att efter den tredje ölen så går biljardspelandet jättebra... han ljög! Roligt var det i alla fall, och det är sjukt vad mycket ord inom bowlingen som kan misstolkas alltså.
 
Sen bestämde vi oss för att dra till systembolaget och en mataffär för att köpa lite Likör 43 och mat, för att fortsätta kvällen hemma hos mig. Vi ville båda ta ett bad, Vivvsan hade inte badat en endaste gång den här sommaren, och det var vi tvungna att ändra på. Men på ren impuls så tar vi första plan till cypern istället, vi kör bad där istället. Yeaah!
 
 
Eller ja... kanske inte!
 
Men vi åkte som sagt hem till mig och gick till sjön som ligger här i närheten. På vägen dit så tyckte Vivvsan att det var lååångt, hon började dilla om att det kändes som en scen ur "I shouldn't be alive", hon trodde att det skulle komma några Mexicanska flyktingar och råna oss på vår mjölk (mjölk vi hade med oss för våra drinkar alltså, vanlig arla-mjölk). Mitt i skogen möter vi även på två cyklister, som tyckte att "det var lite otippat" att vi skulle bada. Hmmpf!
 



 
Visst, vattnet var kanske inte så supervarmt, men det var jävligt nice ändå. Tack bästaste Vivvsan för en helt underbar dag! :D Nästa gång ses vi i Spanien ;)

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Wiii cant wait!! :D Och taaack själv för igååår/imoorse :D haha!

2012-08-30 @ 15:07:30
URL: http://roosalilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0