Tjuu



Matbordet kom i fredags (plus värdechecken på 1000 kr), förjävla härligt! Så till killens stora glädje spenderade vi någon timme på Mio för att välja ut småtjafs för värdechecken. Det var svårare än vad jag trodde, när det var 200 kronor kvar undrade jag vad tusan vi skulle plocka på oss. Vilket jäkla problem alltså ;)

Såå, i lördags lyxade vi till maten lite, killen fick en anka via jobbet. Potatisgratäng med chevré, ankbröst och rödvinssås fick det bli. Det var sjukt gott, speciellt potatisgratängen.

Jag ville bara säga det, att potatisgratängen var god. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

ÅÅÅh :D det där ser ju jättetoppen ut!! :)

Svar: Åh, tack! :D
Det går inte att kommentera din blogg :( Men angående det senaste inlägget du skrivit, så förstår jag att det måste kännas skit. Men vet du vaaad, det är ju superbra att du faktiskt märkte det! :) Så du hade ju ändå huvudet på skaft, tycker vi skyller allt på deras rutiner istället ;)
Linda

2012-10-22 @ 23:53:43
URL: http://roosalilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0