En jäkla massa vuxenpoäng!

Tid för uppdatering kanske!? Jag har haft fullt upp de senaste dagarna och egentligen skulle jag behöva sätta mig och skriva på examinationen, men det får vänta till imorgon.

Just nu har jag VFU, är däremot den sista veckan nu, vilket känns tråkigt... Nästa gång jag kommer dit är det flera barn som har slutat, men jag antar att de små liven måste vidare i livet de med? Utöver VFUn har jag suttit och planerat och fixat med en del, för nästa vecka ska jag nämligen flytta. Tjuuu, äntligen! Även om det egentligen gick sjukt fort. Jag gick med i bostadskön i mars, sökte den här lägenheten samma månad, men fick reda på att jag fick den för en vecka sedan.

Så idag har jag fixat med adressändring och hemförsäkring, jag har även betalat första hyran. V-U-X-E-N-P-O-Ä-N-G! Eller nått...

Den första juni blir det inflytt, samma dag som den sista examinationen ska in. Konstigt att jag vill bli klar med den den här veckan liksååååm, uääck... När examinationen är klar så tar jag sommarlov, det kanske blir några dagar åtminstone för om två veckor börjar jag jobba. Fullt ös, medvetslös!

Nu ser jag ännu mer fram emot att åka till tjeckien (trots att vi förlorade mot dem i kvartsfinalen), jag skulle verkligen behöva semester nu!

HEJ!

Nu är det fanimej sommar också, fan vad hääääärligt!


Kommentarer
Postat av: Vivvsan

ÅÅH VAD KUL MED FLYTT!! :D Jag kommer och hälsar på såå snart jag kan/får :D :D :D

2012-05-22 @ 17:19:02
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0