Wooh

Igår plingade det till i min telefon, köksbordet har anlänt till Mio! Så idag blir det till att hämta det, tur att jag har toppenföräldrar som erbjuder sig att hjälpa till att hämta det. I helgen blir det alltså till att käka vid ett ordentligt matbord, skonsamt för rygg och mage! I och med att vi kommer få en värdecheck på 1000 för att vi handlade bordet också, så betyder ju det att man kan införskaffa lite annat skoj. Killen är nog mest glad om han slipper följa med dit, vilket påminner mig om att jag måste ringa dit och höra om det går bra att jag hämtar det, även om det inte är jag som står som beställaren.
 
Annars är det väl inte direkt något annat som är planerat i helgen, kanske en bio med killens polare. Dessutom ska jag prova mig på att laga ankbröst också, det får vi se hur deeeet går.
 
Jaja, tjingpling
 
Passar på att slänga upp ett par bilder från Kolmården i somras (så jäkla lägligt efter Kalla Faktas granskning av bland annat Parken Zoo, jag har därmot inte sett det än).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0