Heja!

Nu är det bara 1000 ord kvar på examinationen, jag ska kämpa järnet för att bli klar med den idag! Jag håller tummarna för mig själv att det verkligen blir så också, jag sitter hellre uppe hela natten än att ha kvar något på examinationen imorgon. Jag vet ju att jag skulle kunna vinna världsmästartiteln som ordbajsare, ju mer jag ordbajsar och bara klafsar ner nått, desto högre betyg får jag. Det är ju de två senaste examinationerna bevis för, fick nämligen A på den examination jag bittert satt och väntade på sist jag skrev. Hoho!

Sååå, blir jag klar idag/inatt, så tar jag sommarlov vid 14:30 imorgon. Då slutar redovisningen för den här examinationen, och då vill jag ha allt utskrivet så det bara är att lämna in examinationen i lärarens fack och ha det ur världen. Mhmmm! Då är det bara till att hem och fixa det sista inför flytten på fredag och bara njuuuuta!

Nu ska jag fortsätta peppra ner ord på examinationen, heeeeeeeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0