HEEEJ

Jaaaaag är så deprimerad! Har försökt fixa till något program så att jag kan föra över bilderna från kameran till datorn, men det funkar inte... buhuhu! Jag som tänkte lägga upp bilder på Vivvsan som kom hit på besök i fredags.

Meeen men, då får jag helt enkelt leva på minnena så länge! Det var superkul att få träffa Vivvsan igen, senast är ju liksom på valborg. Så vi lyxade till det med att göra lax i ugn (även om vi blev sjukt sugna på hamburgare efter all hamburgerreklam på tvn) och efter det blev det jordgubbar doppade i vit choklad, nomnomnom! Det är sjukt bra att ha henne tillbaka till "rätt" stad igen, även om det bara är för sommaren ;) Sååå mer Vivvsanträffar i sommar, jataaack!

Igår var det egentligen meningen att jag skulle till en festival i närheten, men efter att ha kikat på kontot kändes det dumt att lägga pengar på det. Bläää, allt bara för att det inte blev någon lön i juni! Det positiva är ju iaf att jag får en stor lön i augusti och en mindre i september då, vilket kommer kännas bra då åtminstone.

Så detta inlägg får vara bildlöst, men bilder kommer när jag lyckas fixa problemet!

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Wiiie! :D Vi får styra upp något snart igen tycker jag!! :)

2012-07-02 @ 21:45:46
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0