Den nionde november

Hej!

Jag har tråkigt...

En ny kurs har börjat.

Den verkar kul!

434 dagar kvar totalt annars.

Det går nog fort.

Hoppas jag!

Bläää, vad trökig jag är! Nä men allvarligt nu då. Livet flyter på som vanligt, ingenting speciellt som hänt egentligen. Men nu verkar det däremot vara problem med att ringa och smsa mig, jag hoppas att det är sim-kortet som knäppar och inte telefonen.

Jag har dessutom bestämt mig för att säga upp lägenheten så snart som möjligt, känns ju så sjukt onödigt att ha kvar den när jag i princip bara är där tre nätter i veckan. Jag trivs ju dessutom bättre i killens lägenhet nu, så köööör ba kööör liksom!

Annars så tänkte jag bara skriva att jag saknar Vivvsan nu!!! Nu har hon varit på flykt i två månader!

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

ÅÅÅÅH JAG SAAAKNAR DIG OOOCKSÅ LAAAJNDA!!! :(((((

2012-11-10 @ 21:15:45
URL: http://roosalilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0