Gott nytt år!

Nu är det nya året här, ett år som jag hoppas kommer bli underbart. Det blir mitt sista år på universitetet, kanske, det vet man ju aldrig ;)

Gårdagen firades tillsammans med några gamla och nya bekanta, killen och sist men inte minst bästaste Vivvsan! Vi (jag och Vivvsan såklart) fixade en smörgåstårta, som blev riiiiiktigt god, framförallt var Vivvsans fina dekorering det som satte pricket över i. Jag hade en otroligt trevlig kväll, vilket jag hoppas att alla de andra också hade, vilket nederlag som värdinna annars! Även om det sista icke kvarsovande gästerna åkte hem strax efter fyra, jag somnade vid fem och vaknade vid halv tio så känner jag mig oväntat pigg. Vilket är sköööönt, men "bakispizzan" kommer ändå att sitta redigt fint senare.

Nu bjuder jag på go'-bild (den enda bild som togs på hela dagen):





Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Haha vad härlig du är! :D Smörgåstårta gör vi om! ;)

2013-01-07 @ 10:06:31
URL: http://roosalilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0