Prag

Nu är jag tillbaka till svedala igen, eller ja... jag har ju varit här sedan i torsdags eftermiddag. Men nu kommer uppdateringen. Det var helt klart en av de bästa resorna jag gjort, tråkigt att den var så kort bara. Hade gärna stannat där några dagar till. Det var för mycket att se på och för lite tid.

Vi hade tänkt att vi skulle åka iväg lite utanför Prag för att kolla på en kyrka, men det kändes dumt att låta en hel dag gå förlorad när vi knappt ens sett halva Prag. Så det får helt enkelt bli nästa gång, för en nästa gång kommer det garanterat bli!

Innan vi åkte kände jag mig orolig för att de pengar jag växlat in inte skulle räcka, jag växlade in 4000 kr. Men det visade sig att nästan halva reskassan var kvar när vi var på flygplatsen på väg hem igen. Så det var ju minst sagt billigt att leva där. En hel middag för två med minst en öl var gick på ungefär 200 kr. Scheissebillig!

Så nu lägger jag upp lite bilder därifrån istället för att pladdra, måste helt klart upplevas!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0