Inte vår... men glad ändååå

Bakslag blev det, snö både idag och igår, tjuhuuu! Väderleksrapport, CHECK!

Ändå kan jag inte låta bli att njuta över livet just nu, trots snön. Föööör nu är de två tråkkurserna slut och igår började den nya och sista för den här terminen. Nu behöver jag inte sitta och lära mig en massa om grundskolan, nu är det bara förskolan som gäller. Wunderbaaar!

Såååå, för att lista upp glädjen

Positivt:
Tråkkurserna slut
Mitt fx från förra terminen är äntligen rättat, det blev ett B, mhmmm!
Bara 16 skoldagar kvar till sommarlov (plus tre veckors VFU då)
Fyra skoldagar kvar till påsklov och jobb
Pengar tillbaka på skatten
Halva utbildningen avklarad

Och för det tråkiga

Negativt:
Fortfarande "bostadslös", tackade nej till lägenheten som luktade skunk och såg ut som en pundarkvart
Vädret just nu


Det positiva väger ju helt klart mest, så det finns inte den minsta anledning att vara bitter :D


Kommentarer
Postat av: Vivvsan

WiiWiiiWii! :D Bra kämpat med skolan Lajnda! Tror du gjorde rätt i att inte ta lägenheten :)

2012-03-20 @ 12:59:24
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0