Hej!

Nu har man ju blivit sådär värdelös på att uppdatera igen. Men äsch, jag har väl annat vettigt för mig? ;)
I fredags var jag på inflyttningsfest hos Kimberly och hennes kille det var väldans trevligt, speciellt att få umgås med na! Man mådde ju garanterat som man förtjänade dagen efter. Nästa gång får det bli en filmkväll eller något annat utan alkohol, eller vad säger du? Jag ska garanterat inte blanda så satans mycket nästa gång i alla fall, haha.
Dagen efter skulle jag ha gått ut å käkat med killen, men det kände jag mig inte riktigt i form för så det fick bli en hamburgare. Igår blev det också en hamburgare, till lunch... Så den här helgen känns ju så sjukt nyttig, eller inte! Någon träning blev det inte idag heller, blö.

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Taack så mycket Lajnda!! :D

"Meeen, en sak kan du ju vara glad för, det är inte någon pundare som skitit i en klädhög och torkat sig med en tröja iaf? :)" = WHUUUT?! :D HAHAHA! Du är för härlig :D



Och man måste få äta hamburgare och skippa träningen ibland ju! ;D

2012-03-27 @ 19:32:09
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0