Oooops!

Tänka sig, fjärde dagen på raken! Hohoho!

Idag är det dock inte lika kuuuul, för jag fick tillbaka resultatet på den förra examinationen idag. Mitt allra första fx! Gaaah, sjukt störande, men någon gång måste väl bli den första. Som tur var så var det bara något referensfel, så det är ju lätt att ordna. Betyget kan ju ändå ligga på ett A liksom. Men det känns ändå bra surt att få ett fx...

Faaast, idag har jag tränat med Carro igen. Det var nog tur det, annars hade jag nog inte tagit nyheten med betyget alls lika bra ;)

Vi slog på stort och körde på 7,5 km idag istället, vilket vi tänkte göra imorgon också, då trollar vi plötsligt bort ett träningstillfälle den här veckan. Skillat, skillat, skillat! Känner mig rätt stolt faktiskt, 7.5 km på ca 35 minuter, mhmmm!

Annars så har jag bara varit på föreläsning idag och skrivit ner lite, lite, lite på examinationen, som är för den här kursen vi läser nu då. Rättningen av den föregående gör jag nog inte förrän nästa vecka, då jag inte kan hämta ut examinationen med hennes kommentarer och så än. Urk, urk vilken skuuurk!

Jag längtar faktiskt redan till morgondagens träningspass, och efter det har Carro bjudit över mig till lunch hos henne. Prinskorv och äggröra, smaaaaarr!

Fortsätter vi med den här träningen kommer vi fan se ut så här snart:

Eller ja, åtminstone efter några år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0