Ohyeaah

Nu är tentan färdig sen några timmar tillbaka, skillat måste jag säga. Cirka två dagars plugg (omkring 17 timmar totalt eller något sånt) och färdigt! Sen att man har totalångest över att få F, den här gången mer än tidigare tentor, är ju en annan femma. Meeeen, det får bli framtidens problem i så fall. Nu ska jag bara njuta över att kursen snart är över, även om jag kommer sakna de allra flesta i kursen. Jag vill inte läsa med de andra lärarstudenterna igen, dem dryga fanskapen!

Imorgon ska jag träffa min kära kusin Lina och fota hennes bulle som snart är färdigbakad :) Det känns som om det var en evighet sen jag träffade henne, och det är det nog också... Tiden bara försvinner.

Jag ska även tvinga mig iväg till gymmet, har inte tränat på en månad nu och känner mig så oerhört slapp. Varför är det jobbigare att ta sig till gymmet när man inte tränat på ett tag? Även om jag längtar efter att verkligen få röra på mig så lockar inte gymmet. Jag måste se till att vara där under en bra tid, jag orkar verkligen inte med alla nyårslöften! Konditionen lär väl vara på botten också.

Förra veckan hade jag tänkt att jag skulle dra iväg, men efter att ha försovit mig en morgon så sprang jag till bussen, i fel skor och på fel underlag. Så det resulterade i att jag knappt kunde gå på tre dagar på grund av mina förbannade benhinnor. Plus att jag blev dunderförkyld och höll på att svimma några gånger, meeeenee. Nu ska vi vara positiva va?

Förresten, jag och Carro var och kollade på The girl with the dragon tattoo, den var inte alls bra! Vi satt mest och skrattade åt deras försök att låta svenska. Den som pratade bäst engelska i filmen var fan Stellan Skarsgård och han ÄR svensk. Hähähä, wheeeey INZOOM PÅ KATTMATSBURK "MJAU OXKÖTT".

Så mycket för att vara positiv!

Jag är i alla fall förbannat glad över att tentan är färdigskriven och att jag imorgon bara kan göra vad jag vill! :D:D:D


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha jag pratade med en kollega nu i veckan och hon hade också sätt filmen. De första hon sa var: Fan va dem hade zoomat in kattmaten. Haha :p

2012-01-12 @ 12:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0