Idag är det tisdag

Tisdag och introduktionsseminarium för nya kursen. Det känns som om det kommer bli uthärdligt det här ändå, hamnade med två stycken från den absolut första kursen, så helt vilsen kände jag mig inte.

Det där med att skaffa ny header... Det får nog vänta ett tag, jag orkar verkligen inte ta tag i det nu.

Fotografering av Linas kula hanns inte med, som jag skrev om tidigare, vi pratade om så mycket annat. Hähä! Men ett nytt försök är inplanerat på torsdag, och det är bäst att det funkar då, annars kanske det inte blir av ;)

Träningsvärk från igår har kommit nu, det är wunderbar! Det är ju så omänskligt skönt att träna, så varför dra sig? Imorgon blir det ett till träningspass, med Carro. Som jag stötte på i måndags på gymmet, hon var i princip färdig och jag hade precis kommit dit. Så jäkla oskillat :(

Sååå, nu är det dags för mig att krypa till sängs, jag vet att jag inte kommer somna än på ett par timmar. Men vila kan man ju göra, och det blir tidig uppgång imorgon för att möta Carrolutten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0