Hej rubrik

Nu har jag en lång julledighet från plugget bakom mig, imorgon börjar allvaret igen! Jag känner mig inte ett dugg pepp på att plugga, för nog fan blev det som jag skrev sist (att jag förmodligen skulle sitta och stresskriva på tentan). Än har jag inte fått ner något vettigt på tentan, jag har ju visserligen inte ens försökt.

Meeen, vad har hänt för min del då?

Julen: Firades med familjen med en massa god mat, på kvällen anslöt även killen.

Juldagen: Jag och killen släpade med mina föräldrar på bio (senaste filmen pappa såg på bio var nog Lejonkungen).

Nyår: Firades med Carro, Vivvsan, killen och hans polare. Harrys hamburgare är guuuuld! Fem hamburgare, många öl men billig nota ;) En väldigt trevlig kväll, tills livebandet spelat färdigt och decibelen blev för hög för oss pensionärer.

Vardagarna från jul till nu: Enbart jobb, cash is king!

Idag: Inte ett skit egentligen. Mest haft ångest över att jag måste ta tag i plugget nu. Men på fredag är kursen över, så jag skulle inte bli ledsen om någon trollade till det så att det blir fredag eftermiddag (förutsatt att tentan är färdig och ger åtminstone ett E).

Imorgon: Tre timmars seminarium, eftermiddag=äckeltid. Hem för att plugga sönder arslet!

När tentan är färdig tar jag även bort den fula headern!

Hejhejhejhej


Kommentarer
Postat av: Vivvsan

HejaHeja laaajndaaaa :D

2012-01-10 @ 12:14:06
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0