En tisdag

Femte dagen i rad, jag tror nog nästan att jag själv flippar! Ska jag försöka mig på att skriva åtminstone sju dagar på rak? Det borde ju i princip bli personligt rekord då.

Egentligen har jag ju inte något jätteintressant att skriva, förutom att jag förbättrade tiden på träningen idag. 31:36 på 7.5 km, nästa gång kanske det blir ännu bättre. Nu känner jag ju nästan att jag måste klara under 30 åtminstone, eller mindre än 20 minuter på 5 km. Det borde ju inte vara så svårt, eftersom jag inte ens blir så överdrivet andfådd när jag kliver ner.

Nu är det däremot väldigt längesedan jag sprang, kanske ska klämma in det någon dag den här veckan då. Bara för att se hur det går där liksom. Äsch får seee!

Jag kanske borde starta en ny kategori? Hmm... För träningen alltså, så att jag själv kan hitta tillbaka och se mina förbättringar? ;)

Efter träningen bjöd ju Carro på mat, prinskorv och äggröra, mmmmums! :D

(En till kategori fick det bli, hähä)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0