Bara för att jag är lat...

... så orkar jag inte fixa en helt ny bloggdesign än, så jag kör på den gamla. För julskiten kan jag ju inte ha kvar nu, nu är det ju snart vår liksom. Det gäller att vara positiv ;)

Idag har det hunnits med träning med Carro, jag tyckte att det gick skitsegt! Hade så sjukt ont i vaden efter träningspassen i onsdags och torsdags, nu börjar det däremot släppa (kanske är en bra idé att stretcha efter varje träningspass, som jag varit dålig på de senaste gångerna). Vältränade kommer vi bli i alla fall! Vi har kört 5 km på crosstrainern alla tre dagar, vi kommer köra likadant i fem veckor framöver. Efter det blir det sex veckors cykling à 16,7 km tre gånger i veckan. Konditionen lär ju bli skapligt mycket bättre åtminstone!

Jag vill även passa på att gratta min kära kusin Lina och hennes gubbe till bebben! En oerhört söt liten påg :D Kan knappt berga mig tills jag får gosa lite med honom :D

Bara för att det har varit tomt med bilder här på sista tiden så bjuder jag på en gammal bild, snällt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0