Varma fredag!

Idag är det riktigt härligt ute, inte för att jag har varit ute sådär överdrivet mycket då... Men i alla fall, termometern visade på närmare 14 grader (visserligen i solen), härligt härligt!

Om någon/några timmar ska jag iväg och försöka flirta till mig en mobil hos Telia. Det borde väl gå, eller åtminstone få ett bättre pris om man förlänger sitt abonnemang? Annars är de fan bajs, då ska jag hota med att byta till annan operatör, hohoho! Så nu väntar jag bara på att Carro ska bli färdig med städningen, hon ska vara mitt mentala stöd idag, haha! Kanske skulle jag låta henne kriga åt mig, hon är mycket bättre på det?

Jaja, annars har dagen varit sjuk oproduktiv. Har inte pluggat ett skit, jag försökte läsa lite tidigare, men det gick verkligen inte. Så istället bjuder jag på en bild på den sötaste ungen, Linas unge, mmhmmm! :)


Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Hihi tack Lajnda, tycker allt att du ska fååå en fiiin telefåååån :D :D Men byt till tele2, det är bra grejer det ;)

2012-02-24 @ 20:06:05
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0