Vårig torsdag

Nu sitter jag här och försöker ta mig i kragen, måste få lite plugg gjort så att inte all läsning blir kvar till sista dagen (måndag). Har bara 300 sidor kvar, komigenkomigenkomigen! Lite pepptalk så här på en underbart solig torsdag.

Det här vädret gör en ju bara så fruktansvärt glad, det är så vårigt! All snö börjar försvinna och det är bar backe på många ställen. Förutom utanför oss då, här ligger ju snön alltid kvar någon månad efter att den försvunnit på alla andra ställen. Men deeet gör inget! Jag håller tummarna för att det inte blir något "bakslag" i år, våren kan gärna få komma så här pang bom!

Idag har jag dessutom en redig jäkla träningsvärk, det märks att jag inte stått på löpbandet på ett bra tag, det är ju helt andra muskler som tränas! Kanske skulle ta och variera mig lite nu mellan mitt och Carros schema. Snart är det dags för cyklingen som jag verkligen inte ser fram emot, det finns bara tre cyklar på gymmet som vi kan använda oss av. Dessutom ska vi köra 17 km tre gånger i veckan, jag kommer dö! Mina knän kommer dö... Meeeeeen, igår unnade vi oss en semla efter träningen, kör vi på det efter varje träningspass så kommer motivationen ligga på topp, hohoho!


Förra året såg det ut så här den 8 mars, japp det är en parkbänk!
Har som vanligt inte tagit några nya bilder, skäms på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0