Vår?

Idag har verkligen våren legat i luften, det har varit så sjukt härligt, både varmt och soligt. Så jag och Carro passade på att köpa en varsin kaffe och sätta oss ute i solen efter träningen idag, helt otroligt underbart måste jag säga!

Nu sitter jag här och njuter av att vara ledig, inget krav på att läsa någon kurslitteratur idag, ååhååå!

I måndags passade jag på att handla lite från en inredningsbutik som strax ska stänga igen, allting i butiken var det 50 % på, så jag "sparade" in 240 kronor. Jag tycker om när det är såååå! :D

Här är iaf bilder på tramset:






Alltså blev det en lykta, ett sånt där ord och en dörrkrok (nu slipper min morgonrock och annat skräp ligga på golvet eller i soffan, hähä).

I fredags fick jag även min nya telefon köpt, helt underbart! Nu slipper jag bli irriterad på att mobilen hakar upp sig. Sååå, väldans tack till Carro som orkade med att gå runt och vänta med mig! :D Däremot kan ju telia ta sig någonstans, jag frågade ju som sagt om det gick att få ett förmånligt pris på telefonen om jag förlängde mitt abonnemang. Mmm, jo visst! Försäljaren sa "Ja, det går det absolut 350 kr i månaden kan du få betala om du förlänger det med 24 månader", jag frågar då vad det kostar om jag vill betala hela mobilen direkt, "jaaa, det blir 5200 då". Jag sa tack och adjö och att det lönade sig mer om jag köpte den på elgiganten eller någon annan butik. Så jag betalade "bara" 4900 för den, HA!


Just nu älskar jag den i alla fall, och hoppas att jag gör det ett tag till åtminstone.
Materialist, javissst... Hehehehe!


Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Eller hur, känner likadant :p men ooh vad fina grejer :D hoppas du blir nöjd med mobilen också!

2012-02-29 @ 16:23:01
URL: http://roosalilja.blogg.se/
Postat av: Vivvsan

Åh taack Laaajnda! <3 Jag flyr till sthlm så fort jag kan skulle jag tro ;) hehe! Har du kommit ngt vart i lghbeslutandet? :/

2012-03-07 @ 21:46:16
URL: http://roosalilja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha eller hur? ;D Borde tejpa fast kameran på mig eller ngt :D

2012-03-18 @ 20:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0