Tråkig måndag

Uhuhuuuu, mina ögon går i kors... Håller på att läsa igenom texter från skolverket, jag hatar att sitta och läsa från en skärm, det mördar verkligen ögonen. Meeeen, det är bara två texter kvar att läsa á ~60 sidor. Det kaaanske jag klarar av, annars får jag väl skumläsa bara för att ha lite i skallen inför morgondagens seminarium. Har ju två kapitel att läsa ur en bok också. Japp, det är jag... Alltid ute i sista stund, men det är så det ska vara.

I helgen har jag och killen inte gjort ett piss, vi har bara slappat och varit riktiga soffpotatisar, eller ja... Han tränade åtminstone i lördags, inte jag BUUUH! Igår blev vi däremot bjudna på dovhjortsgryta av hans föräldrar, nomnomnom, det sitter aldrig fel.

Jag känner mig gammal... Som fan! Sitter och kollar på Hemnet väldigt ofta och suktar efter egen villa. Någon dag (allt för långt fram i tiden) då jävlar ska jag ha mitt hus. Med hundar, helst flera stycken. Barn, givetvis (hoppas jag). Och en feeeeet jävla VOLVO! Jag ska fanimej bli en riktig Svensson, som alla verkar hata nu för tiden. Vad är det för problem att leva old fashion? Jag skulle inte säga nej till att bli hemmafru och ta hand om alla ungar, men det funkar ju tyvärr inte i dagens samhälle, åtminstone inte om man ska kunna leva någorlunda bra med mat på bordet varje dag och tak över huvudet. Jaaaajaaa!

Nu ska jag återgå till mitt plugg. Sen kommer jag se ut så här:




Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Aww! :D varför iinte? Kom igen nu laajnda :D :D

2012-02-21 @ 18:35:55
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0