Härliga fredag

Började dagen med lite träning, förbättring på 7 sekunder på 5 km. Vilket är naaajs! Nu är jag däremot helt slut, orkar knappt resa mig upp, men måste snart börja göra mig i ordning och packa lite kläder, ska nämligen till killen snart.

Snart måste jag skaffa ny telefon, min börjar ge upp mer och mer. Ibland går det inte ens att komma in på meddelanden, sjukt störande! Men det får väl antagligen bli nästa vecka, fattas 500 kr för att jag ska kunna köpa den jag hade tänkt mig. Sen blir det bannemig bara till att snåla, snåla, snåla! Jag måste göra mig av med de pengar jag lagt in i semestersparandet. Så nu får man verkligen hoppas att man får tillbaka pengar på skatten, fan vad jobbigt det blir annars.

Nääe, om man skulle börja röra på fläsket kanske!



Jagvillhasommar.nu pliiizz!


Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Taack Laajnda :D sökte till spanien, usa, wales, österrike och ungern :D haha! Kan ni göra nå utbyte i ert program?

2012-02-18 @ 15:40:35
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0