En torsdag

Idag var det sista dagen på VFUn, det känns lite trist, jag får hoppas på att det blir en lite längre VFU näst, nästa kurs.

Nu ligger jag bara hemma hos killen och glor på tv, intresseklubben antecknar! Jag gillar faktiskt Morbergs slafsiga stil, som de flesta hatar, men inte jag inte. Kanske är för att jag inte är så överdrivet rädd för baciller? ;) Det kan man ju liksom bara inte vara om man jobbar med barn, jag vet inte hur många gånger jag käkat mat med extra krydda à la nysfräs. Mysigt va?

Imorgon blir det iaf till att fota Linas grabb, det kan vara nyttigt för kameran att dammas av lite! Så får jag ju träffa honom för första gången också, jag kommer ju bli bebissjuk, men det är väl sånt man får ta, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0