En torsdag

Soliga torsdag, vackra torsdag! Kyligt är det, men allt är okej så länge solen skiner. "Snart" ska jag åka iväg till första seminariet för den här kursen, det kommer väl förmodligen bara vara registrering så man kan hoppas på att få gå hem lite tidigare.

Nu är jobb kirrat över påsklovet också hoppas jag, det verkade okej åtminstone. Lite klirr i kassan behövs verkligen i maj, annars blir det till att snåla på 1500 kr hela juni och det känns ju lite sådär. Kul att träffa alla arbetskamrater och ungar ska det ju bli! Även om jag åtminstone kommer träffa några lite tidigare :)

Näe, om man skulle ta och göra sig i ordning snart?

Någon rolig bild orkar jag inte leta upp för att lägga upp nu heller, tråkigt vaaaa!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0