En torsdag

Yes, då sitter man här igen... nedgrävd i plugg, ögonen går i kors och skoltröttheten värre än någonsin.

Jag skrev att jag skulle bli klar med den individuella idag, men det blir jag inte. Jag skulle kunna bli om jag verkligen satte mig och skrev ner allt jag har i huvudet nu, men jag orkar inte. Det tar totalstopp i hjärnan och jag vill bara spy på skiten. Jag borde kanske försöka läsa igenom lite texter inför morgondagen och skrivandet om likabehandlingsplanerna istället. En hel bok ska egentligen läsas för seminariet imorgon också. JAG.VILL.INTE!

Jag känner att jag verkligen skulle behöva ett lov från plugget nu, så att man blir lite positiv igen och får ny glöd till att fortsätta. Glöden och glädjen kan visserligen komma tillbaka så fort de här två AUO-kurserna är över, eftersom de verkligen är värdelösa. Jag lovar att jag hade hoppat av utbildningen om vi skulle ha haft dessa ruttna kurser varje termin. Jag är åtminstone glad för de som läser den nya utbildningen, de slipper dem här kurserna, kanske skulle man ha börjat i höstas istället? Äsch, då hade jag bara varit deprimerad över att jag skulle ha 3 år kvar nu. Så, lite positivt är ju att jag snart läst halva utbildningen åtminstone. Yeeey! Bara 707 dagar kvar till examen :)

56 dagar kvar till påsklovet (tror jag), bit ihoooooop nu Linda! För efter det är det i alla fall mindre än 700 dagar kvar till examen :) Yeeeey!





En väldigt gammal bild (närmare bestämt 5 år, 2 månader och 15 dagar) på en "ledsen" Linda.

Buh bye!


Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Åh, jag känner likadant :( Hur långt äre kvar till sommarlovet?! haha :D

2012-02-09 @ 23:13:17
URL: http://roosalilja.blogg.se/
Postat av: Vivvsan

Låter helt klart som om party är på sin plats :D

2012-02-11 @ 19:10:34
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0