En tisdag

Jahapp, nu sitter man här och gör det roligaste i världen... pluggar! Tjohoo!

Innan jag började skriva på den här examinationen på riktigt så tänkte jag "Herre jisses, ännu en jättetenta på 6-8 sidor, hur ska jag hinna", NU tänker jag istället "Hur i helvete ska allt få plats på den lilla sketna ytan?". Vi ska alltså få ner cirkus sex böcker på 6-7 sidor (då ett A4 faller bort med fallbeskrivningen), radavståndet ska vara 1,5 (vi har alltid kört enkelt innan), det betyder alltså att vi ska få ner fem rubriker på 6-7 sidor alltså lite mer än ett A4 för varje rubrik. Ett A4 rymmer omkring 400 ord, det vill säga 2800 ord som max på examinationen (exkl. fallbeskrivningen), huuuur ska det gåååå?

Bara beskrivningen av begrepp och teorier efter varje rubrik gör 200 ord! Hur fan ska jag lyckas analysera på bara 300 ord? :(

Sen att en utav rubrikerna handlar om ungdomsforskning, jag vette tusan hur jag ska analysera en 3-åring efter det, men men!

Hehehehehehe, den här tentan ska fan bli min simplaste evööör, fan heller att jag lägger ner större ansträngningar på skiten! Nu jeflar ska det bara flöda, jag ska bli klar med den senast torsdag. Mhmmm!

Smaka på den bittra Linda, varsågoood!

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Hahah :D Du fiiixare ju bästa Lajndaa!! :)Snart är det bara 708 dagar kvar ;D

2012-02-07 @ 23:58:45
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0