En onsdag

Nu ska jag inte skriva det jag skrivit i början på de tre tidigare inläggen... de senaste tre dagarna.

Idag har jag varit på VFU:n, det var underbart, även om jag kände mig som en zombie (om det var för att jag var trött eller för att jag kollade på the walking dead igår, låter jag vara osagt). Jag blir lika varm varje gång jag kommer dit och ungarna hoppar av glädje och springer fram och kramar mig. Mysungar!

Utöver det har jag inte gjort något idag och jag kommer förmodligen inte göra något vettigt heller, jag ska fan bara njuta av lite ledighet. Det enda jag egentligen gjort är att ha kollat igenom lite foton för att hitta någon jag kan göra en canvastavla av. Har nämligen en megarabatt om jag beställer det, hela 75 procent, vilket betyder ungefär 650 kronors rabatt på den storlek jag vill ha. Det är billigt, mina vänner! Vilken tur att jag inte har gjort det innan, som jag har tänkt göra en sisådär 140 gånger. Men innan jag beställer min så ska jag fota Linas parvel, för att fixa en canvas till dem med. Rabatten får man nämligen bara vid en beställning men ett obegränsat antal vid beställningen då.

Även om jag verkligen älskar vintern, så längtar jag ändå lite till sommaren.
Så jag bjuder på en "charmig" bild på mig och Jessi från sommaren 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0