En fredag

Jag skrev ett inlägg tidigare, men jag klantade till det när jag skulle lägga upp bild :(

Nu är jag hursomhelst färdig hos Lina, det blev ett par söta bilder på deras lilla påg. Och jaa... jag blev lite smått bebissjuk, lite sådär "Ååh, jag vill också ha en liten!".

Bilden de ville ha på canvas är även ivägskickad på beställning, liksom min egna bild.

Snart bär det av mot killen igen, där det blir lyxmat... i form av hemmagjorda hamburgare, hehe. Det är i och för sig väldigt gott och lite smålyxigt när man även gör själva hamburgaren själv. Vi ska även vara lite "kultiverade" och dricka rödvin. Förut tyckte jag verkligen inte om det, men tänk så smaklökarna förändras, eller så har jag bara smakat på sånna där dåliga viner förut, med mycket... Vad var det det hette Carro?


Rätt så skaplig rabatt va? ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Tanniner heter de :p

2012-02-06 @ 18:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0