Daaamn it!

Det sprack jööö, men det blev åtminstone fem dagar på rak ;)

Helgen har varit otroligt lugn, vi har i princip inte gjort ett skit. Hamburgarna blev supergoda och både lördag och idag fick vi i oss en massa omega-3. Det blev lax båda dagarna, nomnomnom! Mer lax åt folket!

Just nu känner jag fan bara ångest över plugget, vill bara att hela utbildningen ska vara över. Hela nästa vecka blir det fanimej bara plugg, plugg, plugg. Ingen direkt fritid här inte. Den individuella ska vara inne den 14, samma dag som gruppuppgiften ska redovisas. Dessutom ska vi sitta och kolla igenom två likabehandlingsplaner och skriva två a4 om. Jisses, peppra oss med mer plugg, tack?

Glad alla hjärtans dag, eller vad fan man nu säger. Inte för att jag firar den dagen ändå, men liiiiite snälla kan de väl ändå vara?

Åååh, vad jag känner mig bitter. Men jag lovar att jag ska bättra mig till sommaren ;)


Yes, bjuder på en bild på lördagens lax, med sallad, avokado, räkor och romröra. Mmm!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0