Åhåhååå!

Nu är den ena AUO-kursen över, idag började den nya. Fyra veckor ska jag hålla ut! Dessutom har schemat för den sista kursen den här terminen lagts ut, vi har påsklov! P-Å-S-K-L-O-V! Kan man bli lyckligare? Noooope! Dessutom slutar terminen den första juni, mhmmm. Livet leker! Dags att maila chefen och höra om jobb på påsken så man får lite pengar i maj också.

Idag slog jag även mitt personbästa på crosstrainern, 5 km på 19:14. Det känns wonderbaaar, konditionen har blivit mycket bättre. En förbättring på 6 minuter och 45 sekunder från första tillfället, var jag så slööö? För tillfället efter första så tog det bara 23:02. Ajaaa, det är åtminstone bättre ;)

Imorgon ska jag även försöka hämta canvastavlorna också, jag råkade ju lura iväg Lina i måndags när jag trodde att de kommit till posten (vem skickar liksom AVI utan att paketet kommit fram?). Det var visserligen hemleverans tydligen, men eftersom jag och hela min familj har annat för sig halv 10 på vardagar så var det ju ingen hemma för att ta emot paketet i måndags.

Nu då? Jag ska bara ta det luuugnt, ska strax lägga mig framför dumburken och bara slappa. Det känner jag att jag är värd, hähä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0