Wööw

Herrejävlar, kors i taket! Bloggappen är äntligen här (även om jag var några dagar sen med att märka det), så nu är det första försöket med appen då.

Just nu sitter jag och väntar på att en föreläsning ska börja, jag är för tidig som vanligt. Men äsch på det!

Firandet med klassen i onsdags var superkul, orgasm i munnen av maten, mhmm! Kan man dessutom skryta med att vi blev bjudna på schottar av han Nick (?) från Big Brother? Förmodligen inte, men det blev vi iaf, hehehe!

Imorgon blir det även fest för en kusin som fyllt 30, men jag överväger att bara vara med på middagen. Man är ju inte fullsketen av pengar direkt!

Annars blir det förmodligen bara lugnt i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0