Hej!

Japp, då var det på tiden att uppdatera igen. Vardagen är ju inte så superintressant nu egentligen så att man har så mycket att skriva om. Det blir mest, skola, plugg och träna.

Förra veckan blev det däremot lite käk och fika med Carro inne i stan, när vi käkat favoritmaten (subwaymacka) tyckte Carro att vi skulle åka spårvagn. Vi missade den däremot precis, så vi valde att vänta. Då kom bussen mot kaknästornet, så varför inte tänkte jag. Vi bestämde oss för att åka dit, och eftersom ingen utav oss hade varit uppe i tornet tidigare plus att vi var kaffesugna så blev det som så att vi åkte upp. Självklart började vi säga "Tänk om ett plan störtar in här nu"... men vi höll oss modiga. När vi stod ute på den "högsta utsiktspunkten" eller vad det nu var de kallade den, ställer det sig någon kvinna bredvid mig och spejar ut. Det hade precis regnat och i kombination med sol var det självklart en regnbåge, varpå jag säger "Åh kolla regnbågen", kvinnan bredvid mig (som jag antar var från något arabland) härmar mig och försöker uttala ordet regnbåge, det blir lite lustigt. Jag skrattar. Carro tror att jag och kvinnan fått någon slags connection. En annan kvinna sitter på knä i hörnet. Jag tror att hon försöker läsa kartan. Men det var tydligen så att hon bad. Jag kollar på klockan "Nu jävlar har vi bråttom". Tydligen var jag en timme i förtid. Carro märkte det, hon räddade oss från en lång väntan på gymmet.

Mr Hemlig bjöd mig på Texas burger i söndags. Ååååh, så fruktansvärt gott! En hamburgare jag i princip skulle kunna leva på, men det ska jag ju inte, det vore inte särskillt hälsosamt.

Igår bestämde jag och Carro oss för att vi ska käka på soldaten Svejk. De har nämligen Sveriges godaste schnitzel, om ni frågar mig alltså. Eftersom Carro också älskar schnitzel så är jag inte den som är den, jag måste ju helt enkelt visa henne vart denna übergoda schnitzel finns.

Just nu smiter jag mest iväg från lite plugg, jag har gjort transkriptionerna till examinationen, men nu är det bara resten kvar.

Faaast, jag känner att jag måste visa bild på min stickning också, jag är ju så bra som har kommit så långt ;)

Jag känner att jag måste fota lite mer, men just nu får den nog fortsätta ligga på hyllan ett tag till.
Hej då!

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Wuuu!! :D ÄNTLIGEN UPPDATERING! hihi :D keep it up!

2011-09-08 @ 17:46:36
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0