Sådärja

Detta har varit en otroligt produktiv dag, för att checka av liksom:

Examinationen klar och inskickad... CHECK
Träna... CHECK

Två saker kanske inte är så mycket, men just nu känns det som om jag bestigit Everest. Eller ja, åtminstone Kebnekaise. Hade jag däremot bara suttit i kanske en halvtimme till i torsdags så hade examinationen varit färdig redan då. Fast, vem har sagt att jag är smart. Så nu gäller det för er gulljon där ute att hålla tummarna på att jag än en gång klarar mig med ett E eller högre.

Träningen ja, det blev ingen sist jag skrev. Så idag var det första gången jag tränade på över två veckor, skönt var det som in... Ja, ni förstår. Det gick oväntat bra också för att ha varit ett såpass långt uppehåll, nu är jag helt mör i benen. Kanske kan man somna i skaplig tid ikväll då? Det är sällan som jag somnar tidigare än ett på natten nu för tiden, och nu i veckan och några veckor framåt kommer det bli förmiddagsseminarium för min del. Det är visserligen sjukt skönt, då slipper man rusningstrafiken när man är på väg hem.

Nu taggar jag till som fan till på onsdag, då ska nämligen vi i klassen ut och käka för att sedan partaja lite. Det är bara så sjukt tråkigt att vi inte kommer hamna i samma klass igen, aldrig någonsin förmodligen. Dumma universitet...

Nu måste jag däremot skriva ut examinationen också, annars finns det väl risk att jag glömmer det.

Toooodelo!


Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Håller tuuummar och tåår! Men du fixar't ändåå! :D Wuu det rimmade.



Varför hamnar ni inte i samma klass mer? :o

2011-09-26 @ 22:26:11
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0