Flåååt

Tiden går fort när man har roligt som man brukar säga. Inte för att jag har haft så värst roligt den senaste veckan, eller jo lite kanske. Jag har nämligen pluggat (försökt plugga åtminstone) de senaste två veckorna. Därför har jag inte riktigt tagit mig tid för att faktiskt skriva i bloggen. Nu tar jag mig en välförtjänt paus i pluggandet, som jag egentligen inte borde göra. Förlåt!
På måndag är det deadline, och jag ska försöka mitt bästa att ha det klart innan helgen, så frågan är om man ska skippa föreläsningen imorgon? Även om det är min kurslärare som håller föreläsningen så känns det som att ibland kan det vara bra att prioritera bort något för något som är viktigare. Jag måste även försöka mig på att komma iväg till gymmet imorgon, det är faktiskt också lite högre prioriterat än föreläsningen, heheheee. Förlåt!
Nu kan jag skryta om det tråkigaste inlägget någonsin. Min kamera ligger fortfarande och samlar damm, förlåt!
Usch, nu har jag tagit en massa onödig tid från er, förlåt!
Ihoptryckt inlägg verkar vara standard nu på blogg.se, jag orkar inte gå in och ändra det i html-skiten. Tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Whuuut?! :D Fick en halv kommentar i min blogg som jag troooor att du skrivit? ;D haha

2011-09-22 @ 07:56:31
URL: http://roosalilja.blogg.se/
Postat av: Vivvsan

Jaa den där verifieringsgrejen är skiiit :( Varför kan man iinte taa booort den?! Eller kan man? :D höhö.



Nej men det är vår handledare som är elak ;p haha! Hon kom med massa sådana där fiina metaforer om att jag och Carruw inte var med på tåget och att vi körde bil utan ratt och allt möjligt :D Sedan avslutade hon med att säga att "ni blir ju inte klara den här terminen" :D och dååå lackade jag rejält haha

2011-09-22 @ 14:33:17
URL: http://roosalilja.blogg.se/
Postat av: Vivvsan

Hihi taack Laajnda!! :) Hur går det för dig i pluggandets tider då?

2011-09-24 @ 01:45:07
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0