Ohjääs

Idag går jag på långhelg, även om det innebär ett tandläkarbesök imorgon. Nu är det bara en föreläsning och ett seminarium kvar tills det är dags för VFU, det känns så fantastiskt härligt, trots att det är två examinationer som ska göras under den tiden.

Meeeeen! I lördags så träffade jag ju min fina vän Vivvsan, vilket var supersuperkul :D Det blev chili cheese, maskeraddräktsletande och några öl. Snart måste jag verkligen träffa den människan igen. Tacktacktack Vivvsan för en trevlig kväll (även om jag är seg på att uppdatera bloggen). Det är klart att kameran följde med också, sååå jag tog nåååågra kort. Egentligen alldeles för få, men det är väl tanken som räknas, hehe!


Kommentarer
Postat av: Vivvsan

HAHAHHAHAHA :D Hur lyckades du med det däär bildspelet?! hahahah :D Och JAAA! Vi måååste veerkligen ses snaaart iigen :D Du är bääst!

2011-10-27 @ 21:37:44
URL: http://roosalilja.blogg.se/
Postat av: Vivvsan

Hahahha, jaa, jag lade ned hemskt mycket själ i den där kalendern ;) Och det däär får du tusan lära mig ngn dag! :D Och... jag tror att VI är bäst båda tvååå ;) hihihi

2011-10-28 @ 12:49:07
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0