It's a hallelujah moment!

Muntliga redovisningen är klar! Nu sitter jag och lyssnar på den näst sista gruppen, vad dum jag är som bloggar nu. Men jag kan inte hjälpa det ;)

Supergulliga klasskamraten Emelie bakade bullar igår och bjöd alla i klassen, jag fick två eftersom jag är födelsedagsbarnet idag, höhö!

Ikväll blir det smörgåstårta, som vi kam äta på det nya matbordet som kom igår. Fina fisken! Bild kan jag bjuda på sen.

Vill även passa på att gratta min kära kusin Lina! :D

Så håller vi alla tummarna för att de dumma värdfolket i Västerås låter Vivvsan få tid, NU! :(

Osammanhängande text, men ni diggare!


Kommentarer
Postat av: Vivvsan

Ååh tack bästa Lajnda! :) <3 Hoppas du hade en kanondag igååår! :)

2011-10-08 @ 12:24:59
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0