Häppårä

Så, kanske dags för en uppdatering igen. Jag fyllde ju år i fredags, det firades med den obligatoriska smörgåstårtan, som jag inte fick in någon bra bild på. Jag var ju för hungrig ;)

Jag fick presenter också, trots att jag sagt att det räckte med smörgåstårtan. Men nog om det, jag tänkte visa några bilder på lite av det jag fick.
Så fick jag några bodybutter från Bodyshop av brorsans och hans flickvän, dessutom en massa pengar av föräldrarna. Dem spenderades på två koftor, en kjol, strumpbyxor och lite annat smått och gott. Utöver blommorna och godiset som jag fick av killen så gick vi även på restaurang i lördags. Min favorit dessutom, gissa vilken? De serverar Stockholms godaste schnitzel, har nämnt den tidigare ;)

Den söta lilla ängeln fick jag av mormor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0