Frostbitet

Idag är det en riktig myskyla ute, eller ja... det var åtminstone det imorse när jag var på väg hem. Jag bara älskar allt som har med hösten och vintern att göra, regn är bland det mysigaste som finns. En solig höst- eller vinterdag är bland det härligaste som finns. Jupp... Hursomhelst så valde jag att damma av kameran lite och tog några snabbfoton på frosten.





Idag ska jag även träffa bästaste Vivvsan! Vi befallde varandra att äta chili cheese, kan det bli en bättre dejt eller? Det skulle jag inte kunna tro! Min kamera kommer förmodligen få följa med även då, jag har ju liksom inte träffat människan på... jääävligt länge. Såå, hon får stå ut! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0