En dag som denna

Dagen börjades med jobb, och det var grymt kul att vara tillbaka, om än bara en dag men ändå. Efter det tänkte jag "blää, nu återstår fem timmars plugg hemma då", det gick däremot snabbare än vad jag hade trott, så nu sitter jag här. Färdig och glad! Nu jäklar ska det njutas! Imorgon är det däremot basgruppsdag, vilket känns sjukt tråkigt. Jag hade hellre sovit ut och tagit det lugnt tills dess att vi i gruppen ska träffas för att skriva ihop det sista inför redovisningen på fredag. Ohja, perfekt tajmat att ha en redovisning på min födelsedag. Är det inte basgruppsdag när jag fyller år ja då jävlar är det examination. Men tydligen ska dessa basgruppsdagar läggas ner, var det till nästa termin? AWESOOOOOME! Min blogg får fortsätta vara übertråkig utan bilder ett tag framöver. Nästa vecka kanske jag tar fram kameran, är ledig måndag-onsdag, mmmh! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0