Okejrå

Blogguppdatering är på sin plats igen då. I lördags var jag först på utsläpp av kossorna, sedan for jag och mr Hemlig till skansen. Därav blir det mest bilder i det här inlägget, hähä. Jag är kär, jag vill ha alla djur på skansen, nästan åtminstone.

Önskelista:


En underbart söt killing!





Lemurerna blev jag extra förtjust i, så underbart söta!


Något jag däremot inte vill ha är:

Visst, den är söt, men direkt när vi vände ryggen och skulle gå, attackerade den stängslet precis där vi hade stått. Visserligen kan det kanske ha berott på att det var parningstid där inne ;)

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

WIIE FRIVILLIG UPPDATERING :D hihii

2011-05-25 @ 21:56:05
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0