Hå och hej med farbror Frej

Igår firades kursslutet med klassen, åtminstone de flesta, några valde ju att svika ;)

Det var hursomhelst sjukt trevligt, det började med parkhäng i rålis, när regnet började falla drog vi iväg till krogen. Medan en för en valde att gå var det några få kvar tills slutet (mitt slut iaf, en valde att vara kvar på sista krogen). Eve bjöd på en show på sista krogen, genom karaoke på scen, jag skippade det... jag kan ju liksom inte sjunga, hähä!

Den närmsta veckan kommer det bli väldigt mycket plugg för min del, examinationen ska nämligen in på klämdagen nästa vecka, det vill säga på fredag. Så kursen har ju egentligen inte slutat än, däremot har vi inga fler seminarier, så vi kan ju säga att det är slut på kursen på sätt och vis.

När vi var i rålis så tog vi självklart en massa foton, här nedan är ett utav dem. Efter att den här bilden hade tagits kom det någon skum snubbe och frågade om inte han också skulle få en rumpbild... ehum, näe inte direkt. Att han sedan var helt sjuk att han lade ner sin ryggsäck bredvid oss och bara stod och stirra typ i två minuter innan han fattade att han inte hade något där att göra, gjorde honom ännu mer skum.



Nu ska jag däremot sätta mig på sängen igen och fortsätta på examinationen, 2200 av 2800 ord kvar att skriva. Jag räknar ner!

Kommentarer
Postat av: Vivvsan

WIIIE VAD BRAA VI ÄR! :D



...och vad avundsjuk jag är :( Jag vill också parkhänga i rååålis!

2011-05-26 @ 20:44:57
URL: http://roosalilja.blogg.se/
Postat av: Vivvsan

JAA TACK :D hihihi

2011-05-27 @ 12:31:34
URL: http://roosalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0