Tjoflöjt

Under gårdagen spenderades min sista dag på VFUn för den här gången, men jag är snart tillbaka igen som tur är. Efter det åkte jag och Carro iväg till SKHLM för att kika runt lite, och jag ville ha min goodiebag från The Body Shop, hon frestades av den och bestämde sig själv för att bli medlem. Mohaha! Sen blev det sushi till middag, nomnomnom, det var länge sedan och helvete vad gott det var! Det var hursomhelst en mycket trevlig dag!

Idag är jag ledig, och jag är sjukt trött, vaknade vid fem första gången men lyckades åtminstone somna om fast jag vaknade halv sju igen, höhö! Innan VFUn var det tvärtom, jag somnade sent och vaknade sent, fan vad fort min kropp ställer om sin sovklocka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0