Tähä

I måndags tänkte jag att jag skulle vänta med att måla till idag, för det behövdes mer färg, och på tisdagen hade pappa köpt mer färg då det inte räckte med det lilla som fanns kvar. Imorse när jag vaknade märkte jag att pappa hade målat det som skulle målas, IGEN. Ajajaj, vad jag känner mig dum som inte gjort det själv nu. Dumma mig... Dumma snälla pappa också!

Så... nu kan väl rummet egentligen klassas som färdigt. Då blir det bara till att sätta upp fönsterbrädorna och elementskydden, städa och flytta in möblerna igen. Jaha... Nu känns det ju nästan som att jag borde börja på ett nytt projekt, haha.

Imorgon ska jag hjälpa min bror och hans flickvän att flytta och skruva ihop IKEA-prylar, sen ska jag faktiskt försöka få in en bild på det färdiga rummet.

Snart är det dags för skolan, och den här kursen är verkligen guld! Så här roligt har jag inte haft i skolan sen jag gick i lågstadiet, vi får nämligen sitta och pyssla och experimentera under varje lektion (hittills åtminstone). Haha, jag valde verkligen rätt utbildning!

Naj, nu ska jag borsta tänderna och knata ner mot tåget för att möta Amanda, tjoflöjt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0