Sneak peak

Igår jobbades det för fullt här hemma. Då jag gjorde allt förarbete i lördags ägnades hela gårdagen åt målning. Två lager med grundfärg krävdes för de fula panelerna och det kommer även krävas två lager med färg. Det blev även lite spackling på väggarna, som ni kanske ser. Idag blir det till att slipa spacklet och sedan spackla på igen. Idag kommer förhoppningsvis taket och taklisterna målas (takmålningen blev jag däremot inte betrodd, pappa vill helst göra det själv, hähä), sen blir det införskaffning av väggfärgen. Nästa vecka ska allt vara klart har jag bestämt.

Sen vill jag ju givetvis skaffa mig en massa nytt, jag vill bli av med databordet och skaffa någon snyggare. Få upp lite hyllor, byta ut brorsans gamla byrå mot min egna (som är sjukt mycket snyggare). Allt det där får däremot ske pö om pö, det är ju inte direkt så att jag har några guldbyxor i ägo.

Jag kan däremot förtälja att jag vaknade med en grym träningsvärk både igår och idag, om det är för att jag är sjukt otränad eller på grund av mitt hårda slit är upp till er att tolka.

En sak som är säker är att jag inte kommer behöva gå i terapi på en hel livstid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0