Mums

Idag har jag bestämt mig! Jag ska nog fan äntligen sätta igång med min egna "Extreme home makeover", helst idag, det har varit mycket snack men lite verkstad. Jag har nog blivit lite pushad av Kimberlys renovering av sin lägenhet ;)

Jag ska hursomhelst försöka få ordning på mitt rum nu, för tillfället ser det förjävligt ut. Jag måste måla om, det är ju nästan deprimerande färger i mitt rum, ordning ska det bli! Pappa får agera lite som rådgivare så att allt inte blir kaos, hähä. Hoppas han ställer upp som det!

Jag ska bjuda er på ett par bilder på hur mitt rum ser ut just nu, och ja... det ser ut som tant Agda blivit född och slutligen dött i samma rum, ungefär. Mobba mig dessutom inte för stöket och oordningen, inte heller för tjockisskärmen och tjockistvn ;)




Haha, det är nästan så att jag skäms, men äsch! Mycket jobb blir det, men det skiter jag i, jag älskar att måla, spackla och allt vad det heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0