Mhm!

Äntligen är den jobbiga kursen, med den mest värdelösa läraren, över! Redovisning var det sista momentet i hela kursen, egentligen skulle vi ha haft den i torsdags... men den underbara läraren ansåg att hon bara kunde skita i den, utan att överhuvudtaget meddela det. Visst, någonting privat kan ha hänt, men är vi då inte värda en förklaring eller åtminstone en ursäkt? Det fick vi kolla oss i arslet efter.

Nu får ni hålla tummarna på att min grupp klarade sig från underkänt, med tanke på att hon varken gillar mig eller Kimberly (verkar det åtminstone som att döma av hur hon pratar med och till oss), så finns det ju en risk att vi får underkänt av just den anledningen. Ja, hon är en sådan människa som lägger in sina personliga värderingar om folk i betyget. Den enda anledningen till att jag fick ett A på stortentan var med stor sannolikhet för att hon inte visste att det var jag, för när hon skulle berätta resultatet frågade hon efter mitt namn, när jag då sa det var hennes svar "jaha, var det du... Hm, det trodde jag inte, jag hade gissat på att du skulle få max ett C". Värst är väl om jag fick det resultatet för att hon trodde att det var någon annan, som hon faktiskt gillade, haha!

Hursomhelst, nu ska jag försöka hitta sidan för utvärdering av den här kursen och jag kan ju säga med detsamma: den kommer INTE att vara positiv! Av alla jag pratat med i kursgruppen så är det INGEN som gillar henne, märkligt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0